З 3 по 6 березня 2011 р. в м. Комсомольську проходить міська інформаційна кампанія "Гепатит С: дізнався сам - розкажи іншим", спрямована на підвищення обізнаності громадян щодо гепатиту С, шляхи його передачі та методи профілактики.
Інформаційна кампанія в Комсомольську проходить за підтримки ВГО М’АРТ та Ініціативи допомоги хворим вірусними гепатитами «Долкар», а також Інтернет-провайдера ТРК "ГОК".
Організатор інформаційної кампанії у Комсомольську міська ГО «Центр «РОДІС» за підтримки партнерів: відділу освіти виконкому Комсомольської міської ради; загальноосвітніх та професійних закладів міста; управління охорони здоров’я виконкому Комсомольської міської ради; центральної публічної бібліотеки м. Комсомольська; Інтернет-провайдера ТРК «ГОК».
Під час акції волонтери ГО «Центр «РОДІС» поширюють у місті інформаційні матеріали про ГЕПАТИТ С, інформують городян про шляхи його передачі та методи профілактики.
Проведення інформаційної кампанії «Гепатит С: дізнався сам – розкажи іншим» розплановане в м. Комсомольську протягом 4-х днів:
- 3 березня - старт інформаційної кампанії;
- 4 березня - інформаційні акці у міській лікарні, виконкомі міськради, в школах, технікумі та двох ліцеях (гірничому і будівельному);
- 5-6 березня - інформаційна акція для молоді в соціальних Інтернет-мережах.
В четвер, 3 березня 2011 р. , в приміщенні центральної міської бібліотеки відбувся старт інформаційної кампанії – інформування її партнерів та волонтерів про проблему гепатиту С в Україні, видача інформаційних матеріалів (буклети, листівки, брошури, наліпки) для міських акцій та обговорення деталей проведення акцій безпосередньо на місцях. По закінченні інформаційної кампанії буде зроблено висновки та підбито підсумки.
Докладно про те, що таке Гепатит С тут http://hepatit.org.ua/gepatit-c/
Долучитись до Інформаційної кампанії “Обережно - гепатит С” можна тут http://www.hepc.info/
9 коммент.:
Як зробити собі тату чи пірсинг і при цьому - залишитися в живих?
Як зробити собі манікюр чи сходити до стоматолога й при цьому - залишитися в живих?
Приєднуйся до інформаційної акції «Гепатит С: дізнався сам - розкажи іншим» http://www.hepc.info/ Тисни на «Долучитись до кампанії»
Як прослідкувати важу інформаційну кампанію у соціальних мережах. Ваша Кнопка твіттеру взагалі викидає на непристойний акаунт.:-(((http://twitter.com/#!/USERNAME
Для @Mens_sos:
Інформ.кампанія в соціальних мережах, що проводиться 5-6 березня 2011р. членами ГО "Центр "РОДІС" і її волонтерами (всього 22 чол.), проходить переважно на сайтах "ВКонтакті" та "Фейсбук".
Стосовно "Твітера", ми ще не створили там свою сторінку.
"САМЕ ЧАС" - блог про соціальну рекламу:
http://www.time.org.ua/2011/02/blog-post_28.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+samechas+%28%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%B5+%D1%87%D0%B0%D1%81%29&utm_content=FaceBook
А як можна ознайомитися з перебігом інформаційної кампанії?
Сьогодні ще триває акція в соц.мережах. Після закінчення всієї кампанії буде підбито підсумки і розміщено тут, на сайті.
Комсомольська міська ГО «Центр «РОДІС» 18.02.2011р. підписала спільне звернення до КМУ «Уряд повинен робити більше для забезпечення права на охорону здоров’я хворих на гепатит С в Україні» http://www.hepc.info/zvernennya-v-moz-2/zvernennya-“uryad-povinen-robiti-bilshe-dlya-zabezpechennya-prava-na-oxoronu-zdorov’ya-xvorix-na-gepatit-s-v-ukraїni”/ і долучилась до інформаційної кампанії «Гепатит С: дізнався сам - розкажи іншим» у м. Комсомольську, в якій взяли участь 22 активісти ГО «Центр «РОДІС». З 3 по 6 березня інформацією про гепатит С, шляхи його передачі та методи профілактики було охоплено всі навчальні заклади міста (6 шкіл, 2 професійні ліцеї та 1 політехнічний технікум), міську лікарню, міську бібліотеку, виконком міської ради, кілька цехів ПГЗК. Також інформаційні матеріали було розміщено в людних місцях Комсомольська (автобусні зупинки, під’їзди житлових будинків, вуличні дошки оголошень).
Крім того, з 5 по 6 березня було проведено таку ж саму інформаційну кампанію («Гепатит С: дізнався сам - розкажи іншим») в соціальних Інтернет-мережах - за принципом «вірусного» маркетингу (ВКонтакт, Фейсбук, Однокласники, Мой мир). Активісти ГО «Центр «РОДІС» здійснили більше 1600 первинних «вірусних» інформаційних контактів з метою поширення акційної інформації.
Дирекція ГО "Центр "РОДІС" дякує всім своїм партнерам за участь в цій інформаційній кампанії. Особлива подяка активістам :
1. Володимир Дмитренко
2. Олег Ржавін
3. Каріна Сухіна
4. Дмитро Омельченко
5. Валентин Василенко
6. Надія Єршова
7. Марія Єршова
8. Анна Мохонько
9. Діана Юрченко
10. Альона Гребенюк
11. Артур Ярошенко
12. Надія Войтенко
13. Владислав Грузин
14. Микита Кухарик
15. Ігор Чорний
16. Тетяна Бейгул
17. Альона Першина
18. Денис Буртовий
19. Крістіна Хорішман
20. Сергій Водоп’ян
21. Сергій Зініч
22. Олександра Кохась
Уряд дослухався до громадян? http://www.civicua.org/news/view.html?q=1573744
Дописати коментар