У Комсомольську з 28 липня 2013 року в ефірі міського радіомовлення розпочалась трансляція соціальної реклами в рамках інформаційної кампанії з попередження психологічного (емоційного) насильства над дітьми «Слова ранять на все життя».
Соціальний радіо-ролик «Слова ранять на все життя» лунає по
міському радіо двічі на день о
6.30 та об 11.40. Щоденна трансляція триватиме по 30 вересня 2013 року згідно
партнерської угоди, укладеної в травні між громадською організацією «Центр
розвитку дитини і сім’ї «РОДІС» та редакцією міського радіомовлення http://www.rodis.org.ua/2013/05/blog-post_2789.html
Трансляція даної соціальної реклами по радіо у
Комсомольську здійснюється в рамках інформаційної кампанії з попередження
психологічного (емоційного) насильства над дітьми «Слова ранять на все життя». В Україні її проводить Український фонд
«Благополуччя дітей» у партнерстві з організацією Fundacja Dzieci Niczyje
(Польща).
У Комсомольську кампанію координує ГО «Центр «РОДІС» за
підтримки виконкому Комсомольської міської ради та Українського фонду «Благополуччя дітей» у партнерстві з організацією Fundacja Dzieci Niczyje (Польща). Партнерами ГО "Центр "РОДІС" виступають відділ освіти Комсомольської міської ради, адміністрація і колектив ДНЗ «Дзвіночок» та редакція міського радіомовлення. Підтримку кампанії «Слова ранять на все життя» у м. Комсомольську також надають ТРК «ГОК» і КП «Громадська думка».
У соціальній рекламі, що лунає у Комсомольську по міському радіо, використано радіо-ролик, який розроблено рекламною агенцією Publicis у Варшаві на замовлення недержавної організації Nobody’s Children Foundation для проведення кампанії з попередження психологічного насильства над дітьми у Польщі у минулому році. В Україні аудіо-ролик був адаптований студією пост-продакшн New Mix (Київ) на безоплатній основі. Студія New Mix, що входить до групи компаній Atlantic Group, більше 18 років працює на ринку реклами та за довгий час роботи створила велику кількість аудіо і відео проектів.
У соціальній рекламі, що лунає у Комсомольську по міському радіо, використано радіо-ролик, який розроблено рекламною агенцією Publicis у Варшаві на замовлення недержавної організації Nobody’s Children Foundation для проведення кампанії з попередження психологічного насильства над дітьми у Польщі у минулому році. В Україні аудіо-ролик був адаптований студією пост-продакшн New Mix (Київ) на безоплатній основі. Студія New Mix, що входить до групи компаній Atlantic Group, більше 18 років працює на ринку реклами та за довгий час роботи створила велику кількість аудіо і відео проектів.
0 коммент.:
Дописати коментар