25 січня відбулося 13-те заняття Безкоштовних курсів української мови у Горішніх Плавнях. Спершу дізналися про новини одне одного – було цікаво й весело. А ще було й сумно, коли йшлося про прочитану книгу В. Чемериса «Амазонка. Київ-Соловки» - зокрема, про масове вбивство українських кобзарів та лірників у 1930-х роках в Харкові. Також домовилися до наступного заняття з’ясувати, як в Україні насправді наші предки святкували Водохреще.
Далі перевіряли виконання домашнього завдання. Зокрема, вразили кількістю українських замінників до іншомовних слів: аргумент, агресія, стрес, фон, лайфхак. Також дізналися рецепти приготування цікавих і смачних кулінарних страв – мармурових яєць, грінок, галушок, млинців з бананами та сметаною, сирної запіканки, домашнього ванільного цукру, різдвяного штоллену, ягідної наливки. А ще – вареників, запечених у сметанній купелі (на прохання присутніх рецепт буде в окремому пості).
Пригадали українські прислів’я, приказки та пісні про їжу. Синхронно перекладали українською назви продуктів. А далі об’єдналися у дві команди «кухарів» і створили нові рецепти двох страв – «Яловичина, запечена з овочами» та «Суп «Дружба» (харчо)». Вийшло на славу! Як все відбувалося, гарно описав і відзняв на відео Андрій Куценко https://www.facebook.com/groups/1234423823341283/permalink/2745183752265275/ Ці рецепти теж викладемо окремими постами.
Фото в альбомі https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.2747241648726152&type=3 Спасибі Андрієві Куценку та Аллі Фроловій за світлини. Спасибі за підтримку центральній міській бібліотеці м. Горішні Плавні.
Домовилися, що наступне заняття відбудеться 8 лютого. Домашнє завдання:
1. Підготуватися до теми «Одяг» - спробувати оперувати словами, які означають предмети одягу, взуття, аксесуарів, головних уборів.
2. Дібрати прислів’я та приказки з використанням слів до теми «Одяг».
3. Підготувати презентацію власного одягу (вітаються різні образи).
4. Спробувати приготувати вдома страви за двома новими рецептами «Яловичина, запечена з овочами» та «Суп «Дружба» (харчо)» і поділитися на занятті своїми враженнями.
5. З’ясувати, як в Україні насправді наші предки святкували Водохреще.
0 коммент.:
Дописати коментар