Зараз усіх людей закликають більше часу залишатися вдома і без нагальної потреби не виходити з дому, особливо, в місця великого скупчення людей. Ми вже розповідали, як спланувати протидію коронавірусу вдома ➡ http://bit.ly/38RCzjN, http://bit.ly/2IQoTuN
Але розуміємо, що левова частка українців та українок завтра підуть на роботу. Багато організацій та установ не мають змоги перейти в режим дистанційної роботи. А більшість українців не мають заощаджень, які б дозволяли не працювати навіть декілька тижнів. Тому підготували поради для всіх, кому потрібно їхати на роботу та перебувати в офісі чи іншому робочому приміщенні👇
🚌 Як безпечно добратися:
▪ За можливості ходіть більше пішки. Варто обговорити гнучкий графік роботи, якщо це доречно, враховуючи час на добирання. Також є сенс змістити робочі години так, аби у транспорті було якомога менше людей.
▪ Дотримуйтеся етикету кашлю і чхання в транспорті. Робіть це у лікоть чи серветку. Завжди майте напоготові серветку у кишені. Також майте із собою спиртовмісний антисептик, аби одразу обробити руки після виходу з транспорту.
▪ Не торкайтеся поручнів, дверей та інших поверхонь руками. Якщо ви чіпали щось у транспорті — не торкайтеся свого обличчя взагалі, поки не помиєте руки.
▪ Наземний транспорт потрібно не лише дезінфікувати, але й регулярно провітрювати.
▪ Користуйтеся безготівковими формами оплати проїзду, якщо це можливо, аби зменшити контакт з грошима.
▪ Щодо використання таксі. Пересуватися на таксі містом може здаватися гарною ідеєю. Але вона може бути ефективною за кількох умов:
→ Компанії відповідально поставляться до політики ”захворів — сиди дома” і будуть заохочувати водіїв в жодному разі не виходити на роботу, якщо вони мають симптоми гострої респіраторної інфекції.
→ Забезпечать водіїв спиртовмісними антисептиками для особистого користування, а також необхідними засобами для дезінфекції поверхонь — спиртовмісними розчинами чи дезінфектантами. Буде доречно після кожного пасажира протирати ручки дверцят та інші поверхні, до яких часто торкаються пасажири.
→ Є сенс також зробити розсилку серед своїх водіїв про симптоми та засоби запобігання коронавірусу, особливо, про важливість миття рук. Тут є така інформація: http://bit.ly/2SXRl3L Усім може здаватися, що цієї інформації більш ніж достатньо, але зайвим прокомунікувати це не буде.
→ Пасажирам краще сидіти позаду водія, а не на передньому сидінні, якщо є така можливість.
🏢 Про що варто подбати у робочих приміщеннях:
▪ Забезпечити всім необхідним для дотримання гігієни рук — достатню кількість мила, серветок чи одноразових рушників для витирання рук, спиртовмісних антисептиків, смітників, куди можна викидати використані серветки. Як для відвідувачів, так і працівників.
▪ Видрукуйте і розвішайте інструкції про те, як правильно мити руки і як користуватися антисептиком.
→ Докладна інструкція як мити руки: http://bit.ly/2I6xnOd
→ Як правильно використовувати спиртовмісний антисептик: http://bit.ly/2VDdSVg
→ Як очищувати телефон: http://bit.ly/3cCROQK
→ Як правильно використовувати спиртовмісний антисептик: http://bit.ly/2VDdSVg
→ Як очищувати телефон: http://bit.ly/3cCROQK
Стосовно спиртовмісних антисептиків: є сенс поставити їх у місцях, де співробітники зможуть обробити руки ДО того, як зайти в приміщення.
▪ Подбайте про належну дезінфекцію приміщень. Обов’язково оброблятися мають поверхні, до яких часто торкається багато людей (ручки дверей, спинки стільців, ручки на дверцятах холодильника тощо).
Дайте людині, яка прибирає приміщення, інструкцію щодо миття і дезінфекції, а також забезпечте усім для цього необхідним: засобами для дезінфекції, одноразовими чи багаторазовими рукавичками тощо.
▪ За змоги розплануйте простір так, аби поруч не сиділо багато людей. Регулярно провітрюйте приміщення.
▪ Їжу краще готувати вдома і приносити з собою, аби не було потреби ходити на обід в заклади харчування чи стояти в чергах в супермаркетах в обідню перерву.
▪ Якщо у вашому офісі працівники не мають визначеного робочого простору (наприклад, в деяких компаніях змінюють комп’ютери), цю практику на цей час потрібно припинити. Якщо використовуються спільні стаціонарні телефони чи інші пристрої, їх необхідно дезінфікувати.
▪ Варто розіслати інструкції та інформацію щодо симптомів COVID-19, запобігання хворобі, щодо етикету кашлю і чхання. Окреме нагадування про те, що в разі хвороби — треба залишатися вдома (!). Також обговоріть зміни у роботі, оплату і все, що стосується цього питання, аби працівники знали свої права і мали алгоритм дій у різних випадках.
▪ Подумайте про план дій, якщо співробітник/ця будуть мати симптоми гострої респіраторної інфекції. В такому випадку людину треба ізолювати від інших працівників чи відвідувачів (є сенс мати кілька масок, аби хвора людина могла їх одягнути), негайно відправити додому, нагадати про потребу зателефонувати до свого лікаря.
▪ Є також інші способи запобігання: встановлення високоефективних повітряних фільтрів, підвищення рівня вентиляції в робочих умовах, встановлення фізичних бар'єрів, наприклад, як прозора пластикова огорожа, яка фізично перешкоджатиме потраплянню крапель під час чхання і кашлю. В місцях, де працівники контактують з великою кількістю людей, варто звернути увагу на ці методи запобігання.
▪ Якщо працівникам потрібно використовувати засоби індивідуального захисту, передусім, важливо навчити персонал ними користуватися. Варто розробити прості інструкції щодо цього — як правильно і коли використовувати, змінювати, утилізувати тощо. Частково описували це тут: http://bit.ly/2WhERGb
Крім усіх цих заходів, підтримуйте та допомагайте одне одному. Будьте завжди на зв’язку з колегами, ставтеся з розумінням до потреб та підвищеного занепокоєння стосовно ситуації. Пам’ятайте, що підтримка та здоровий глузд також вносять великий внесок у зменшення поширеності небезпечних хвороб.
0 коммент.:
Дописати коментар